• Gratis verzending vanaf € 50,-
  • Altijd verpakt als cadeau
  • Fysieke winkel in Ommen
  • Gratis achteraf betalen
  • 8.9 Logo van Juwelier It's Beautiful Ommen

    Klantenservice

    Op deze pagina vind je alle informatie over bestellen, verzenden, retourneren en klachten. Lees hier alle informatie en neem bij vragen contact met ons op via info@its-beautiful.nl. Veel vragen zijn al beantwoord op veelgestelde vragen.

    Sieraden informatie

    Voor veel sieraden hebben wij aanvullende informatie. Ga voor alle sieraden informatie naar deze pagina

    Belangrijke klantenservice pagina’s

    Op de onderstaande pagina’s kan je al de informatie vinden die je nodig hebt bij het bestellen, retourneren en bij klachten.

    Klantenservice

    Contact

    Juwelier It’s Beautiful

    Vestigingsadres
    Varsenerstraat 4
    7731 DC Ommen

    KvK handelsregister: 61495409
    BTW nummer: NL854366635B01


    Juwelier It’s Beautiful is officieel lid van Thuiswinkel.

    Reviews

    Bekijk ook onze reviews bij Google en ons Thuiswinkelcertificaat. 


    Snel antwoord op je vraag?

    Kijk dan op onze pagina meest gestelde vragen 


    Openingstijden online

    365 dagen per jaar geopend.


    Openingstijden Winkel in Ommen 

    Maandag: 13:00 – 17:30 uur

    Dinsdag: 9:30 – 17:30 uur

    Woensdag: 9:30 – 17:30 uur

    Donderdag: 9:30 – 17:30 uur

    Vrijdag: 9:30 – 17:30 uur

    Zaterdag: 9:30 – 17:00 uur

    Zondag: Gesloten


    ICOON facebook.png  Facebook
    whatsapp.png  Whatsapp

    Live chat

    Direct contact met een medewerker van Juwelier It’s Beautiful? Start een chatgesprek. Rechts onderaan dit scherm zie je of er een medewerker beschikbaar is.


    Stuur een appje

    App ons op 085 004 1979 en ontvang snel antwoord op je vraag.


    Mail

    Onze e-mail: info@itsbeautiful.nl


    Telefoon

    +31 (0)529467576

    Bestellen

    Bestellen kan op de volgende manier:
    Via deze webshop snel & gemakkelijk in 4 stappen bestellen.

    Stap 1

    1. Voeg de artikelen toe aan je winkelwagen.
    2. Klik daarna op Doorgaan met bestellen onderaan de pagina.

    Stap 2

    1. Vervolgens selecteer je de betaalmethode die je voorkeur heeft. Bij alle Klarna-methoden vul je je e-mailadres en postcode in, waarna je je gegevens verder kunt aanvullen. Als je al eerder via Klarna hebt besteld, worden je gegevens automatisch aangevuld. Dit scheelt weer tijd!
    2. Ook niet geheel onbelangrijk is het selecteren van de juiste verzendmethode. We bieden diverse verzendmethodes, zodat je je pakket kunt laten bezorgen waar en wanneer je maar wilt.
    3. Daarna selecteer je onderaan dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden van zowel Klarna als Juwelier It’s Beautiful, waarna je op de knop ‘Kopen’ klikt en je aankoop definitief maakt.

    Stap 3

    1. Je rondt je bestelling af door de betaling te voldoen via de door jou gekozen betaalmethode.

    Stap 4

    • Je ontvangt direct een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Mocht je geen orderbevestiging ontvangen, e-mail dan gelijk naar info@itsbeautiful.nl.
    • Je bestelling komt bij ons binnen zodra je op de “Bestelling kopen”-knop drukt, onderaan de controlepagina van je bestelling. Als je alle instructies goed opvolgt, krijg je onmiddellijk een bevestiging van je bestelling.
    • Je bestelling wordt door Juwelier its-beautiful.nl pas in behandeling genomen op het moment dat je betaling is ontvangen (dit gebeurt het snelst wanneer je betaalt via iDeal, Creditcard, Klarna Achteraf Betalen of PayPal). Wanneer je betaling is ontvangen, krijg je hier per e-mail een bericht van.
    • Na ontvangst van je bestelling en de bijbehorende betaling zal Juwelier its-beautiful.nl direct voor je gaan werken aan een snelle en correcte afhandeling van je bestelling. Eerst wordt gekeken of wij alle artikelen uit je order uit de voorraad van de winkel/webwinkel kunnen leveren. Als dit niet het geval is, wordt contact opgenomen met de importeur of fabrikant van het artikel dat voor je moet worden besteld. Als blijkt dat de indicatieve levertijd op de website niet gehaald wordt, nemen we contact met je op om te vragen of uitstel van levering mogelijk is.
    • Als je bestelling compleet is, wordt deze verzonden naar het door jou gekozen verzendadres. Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt met beschermende materialen en goede verpakkingen.
    • Bestellingen die buiten Nederland bezorgd moeten worden, kunnen een dag of enkele dagen later bezorgd worden, vanwege andere voorwaarden bij buitenlandse postbezorgingsbedrijven.
    • We verwerken en verzenden bestellingen van maandag t/m vrijdag. Als je een bestelling plaatst op vrijdag na 16:00 uur of op een zaterdag/zondag, kunnen we je bestelling pas op zijn vroegst op maandag in behandeling nemen.
    • Alle prijzen op Juwelier its-beautiful.nl zijn inclusief 21% BTW. Er is een wettelijke verplichting om de BTW apart te vermelden. De BTW is echter al inbegrepen bij het bedrag dat vermeld staat bij de producten op de site, dus je hoeft dit niet bij op te tellen.

    Annuleren of wijzigen

    Het annuleren of wijzigen van een geplaatste bestelling is natuurlijk mogelijk, mits dit gebeurt voordat je bestelling wordt verzonden. Als je bestelling al verzonden is, kun je het pakket ook nog weigeren door aan de postbode door te geven dat je het niet wilt hebben. Nadat we het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen.

    Dat gezegd hebbende, willen we je als webshop vragen om goed na te denken over je bestelling voordat je deze definitief plaatst, om te voorkomen dat je je bestelling moet annuleren of wijzigen. Hoewel annuleren mogelijk is, levert dit extra werkzaamheden voor ons op, waardoor we bestellingen van andere klanten helaas minder snel kunnen verwerken.

    Om een reeds geplaatste bestelling te annuleren, neem je per e-mail contact met ons op. Graag ontvangen we eventuele wijzigingen of meldingen tot annuleren zo snel mogelijk op info@itsbeautiful.nl.

    Producten die op je verzoek worden gegraveerd of op maat worden gemaakt, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen dus niet worden geannuleerd of gewijzigd nadat je je bestelling hebt afgerond. Omdat deze bestellingen speciaal voor jou worden geproduceerd, is het ook niet mogelijk om deze te retourneren.

    Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos voor je. Als je een pakket eenmaal hebt geaccepteerd bij de postbode, zijn de verzendkosten bij een eventuele retourzending voor jouw rekening.

    Betaalmethoden

    Bij Juwelier It’s Beautiful bieden we je een 100% veilige betaalomgeving dankzij een beveiligde SSL-verbinding. zo kun je met een gerust hart jouw aankopen doen, wetende dat je gegevens altijd beschermd zijn.


    Betalingen vanuit Nederland

    Betalen via iDeal (GRATIS)
    Betalen via Creditcards (GRATIS)
    Betalen via Paypal (GRATIS)
    Betalen via Achteraf Betalen (GRATIS)
    Betalen via Betalen in 3 delen (GRATIS)
    Betalen via SofortBanking / DIRECTebanking (GRATIS)
    Betalen via Apple Pay (GRATIS)
    Betaling bij Afhalen


    Betalen vanuit België 

    Kom je uit België? Dan kun je kiezen uit één van onderstaande betaalmethodes. Alle online betaalmogelijkheden worden afgehandeld door onze betaalprovider Klarna/Mollie. Let op: Klarna/Mollie is een slim betaalsysteem, wat inhoudt dat Klarna/Mollie bepaalde betaalmethodes wel of niet toont, afhankelijk van waar je woont en je kredietwaardigheid. Het kan dus voorkomen dat één of meerdere van de onderstaande betaalmethodes niet getoond worden. Je betaalt via een beveiligde verbinding. De volgende betaalmethodes zijn normaal gesproken beschikbaar:

    Betalen via Creditcards | VISA / Mastercard (GRATIS)
    Betalen via Online bankoverschrijving | Met internetbankieren
    Bankcontact / Mister Cash / KBC/CBC 
    (GRATIS)
    Betalen via Achteraf Betalen (GRATIS)
    Betalen via Paypal (GRATIS)
    Betalen via SofortBanking / DIRECTebanking (GRATIS)


    Betalen via iDeal

    Juwelier It’s Beautiful maakt gebruik van iDEAL in samenwerking met payment provider Klarna/Mollie. Je kunt er dus zeker van zijn dat je betaling veilig en snel wordt afgehandeld.

    Door gebruik te maken van iDeal, de meest gebruikte online betalingsmethode in Nederland, betaal je in je vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van je bank. Dit betekent dat je geen risico loopt en gemakkelijk je online betalingen kunt verrichten. De betaling via iDeal verloopt via Klarna/Mollie.

    Als je een bestelling plaatst bij Juwelier It’s Beautiful, kun je bij het afrekenen aangeven dat je via Klarna/Mollie met iDeal wilt betalen. Klik op de Klarna/Mollie-betaalknop en selecteer je bank. Je wordt vervolgens doorgeleid naar je eigen bank, waar de betaalopdracht klaarstaat. Vul de gevraagde gegevens in en autoriseer de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en It’s Beautiful (Tiara Benelux B.V.) wordt geïnformeerd dat je bestelling is betaald.


    Betalen via Creditcards

    Kies je voor betaling met een creditcard (Visa, Mastercard, Maestro)? Dan zorgt onze betaalprovider Klarna/Mollie voor een correcte afhandeling met je creditcardorganisatie. Je voert je creditcardgegevens in een beveiligde omgeving in.

    Betaal je met een creditcard (Maestro, Mastercard, Visa), dan gaat dat veilig en snel via Klarna/Mollie. Met Maestro kun je je bestellingen eenvoudig via internetbankieren betalen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kun je direct gebruikmaken van Maestro zonder je daarvoor speciaal aan te melden.

    Als je kiest voor betaling met Mastercard of Visa, selecteer je na het plaatsen van je bestelling de betaalmethode Klarna/Mollie. Er opent een pagina waar je de Visa- of Mastercard-betaalmethode selecteert. Vervolgens vul je je creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC-code (op de achterzijde van de kaart) in. Zorg ervoor dat je de naam op de kaart exact overneemt (naam van de kaarthouder). Je betaling wordt online geautoriseerd, zodat je direct weet of deze wordt goedgekeurd. Kies je voor deze betaalmethode, dan kunnen wij je bestelling direct na betaling in behandeling nemen.


    Betalen via Achteraf Betalen

    Klarna/Mollie verzorgt voor Juwelier It’s Beautiful het volledige proces voor achteraf betalen. Dit betekent dat je binnen enkele dagen na het plaatsen van je bestelling een digitale acceptgiro van Klarna ontvangt via e-mail, waarmee je je bestelling binnen 14 dagen kunt betalen.

    Voordat je je bestelling kunt afronden, moet je een verificatie uitvoeren. Bij de eerste keer dat je dit doet, log je in met je bankpas (of via de Klarna-app als je je telefoon gebruikt) om je identiteit te verifiëren en fraude te voorkomen. Nadat je je identiteit hebt geverifieerd, ontvang je bij elke volgende bestelling een code via e-mail of telefoon, die je tijdens het bestelproces moet invoeren om je bestelling voort te zetten.

    Klarna voert een gegevenscontrole uit om je verzoek om achteraf te betalen goed te keuren. Klarna hanteert een strikt privacybeleid, zoals beschreven in hun privacy statement. Als achteraf betalen via Klarna om welke reden dan ook niet mogelijk is, zal deze optie niet beschikbaar zijn bij het afrekenen. Als je vragen hebt over deze situatie, neem dan rechtstreeks contact op met Klarna.

    Voor vragen hierover kun je contact opnemen met Klarna zelf. Wij kunnen hierin helaas niets voor je betekenen. Voor meer informatie kun je de website van Klarna bezoeken.

    Wil je je bestelling supersnel en soepel afronden? Download dan de De Klarna shopping app | Klarna Nederland 


    Betalen in 3 delen met Klarna. 0% rente en zonder BKR-registratie!

    Betaalt u uw aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van Klarna in 3 delen: de enige methode voor gespreide betaling met 0% rente. U betaalt het aankoopbedrag in 3 gelijke delen, zonder bijkomende kosten, zodat u binnen uw budget uw favoriete product kunt aanschaffen. Het minimale bestelbedrag is € 35,- en het maximale bestelbedrag is € 4.000,-.

    Hoe werkt Klarna in 3 delen?

    1. Kies Klarna in 3 delen bij het afrekenen. Het systeem voert een supersnelle gegevenscontrole uit.
    2. Betaal het eerste deel zodra uw bestelling is verstuurd.
    3. Betaal het tweede deel binnen 30 dagen en het derde (en laatste) deel binnen 60 dagen na verzending.

    Mocht uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, kunt u contact opnemen met Klarna of een andere betaalmethode kiezen.

    Voor meer informatie over Klarna in 3 delen, bezoek www.klarna.com. Deze betaalmethode is alleen beschikbaar in Nederland en Frankrijk.


    Betalen via Paypal

    Bij Juwelier It’s Beautiful kunt u gratis betalen met PayPal. Deze veilige en populaire elektronische betaalmethode is eenvoudig in gebruik. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord, zonder dat u saldo hoeft aan te houden. Als uw PayPal-account niet genoeg saldo heeft, wordt het verschuldigde bedrag automatisch van uw gekoppelde bankrekening afgeschreven. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van PayPal.


    Betalen via Bankcontact

    Als klant van KBC of CBC kunt u via de KBC/CBC betaalknop eenvoudig uw online aankopen betalen in uw vertrouwde online bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt. Deze betaalmethode is populair in België en biedt een veilige en snelle manier om uw bestelling te voldoen.


    Betalen via Apple Pay

    Apple Pay is de eigen betaalmethode van Apple, beschikbaar in meer dan 35 landen voor alle Apple-gebruikers. U kunt uw betaalkaarten toevoegen aan de Wallet-app op uw Apple-apparaat. De daadwerkelijke betaalmethode hangt af van de kaarten die u in de Wallet heeft opgeslagen. Momenteel worden alleen creditcards ondersteund. Betalingen worden veilig voltooid door een vingerafdruk of gezichtsherkenning te scannen.


    Betalen via Belfius Direct 

    Let op: Belfius Direct is alleen geschikt voor klanten van Belfius. Klanten die een rekening hebben bij een andere bank kunnen betalen via iDEAL, PayPal, Bankcontact, de KBC betaalknop of Bancontact.


    Betalen via SofortBanking / DIRECTebanking

    SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen. 

    Wanneer je SofortBanking als betaalmethode hebt gekozen, word je automatisch doorgestuurd naar de SofortBanking-pagina vanuit de kassa. Daar kun je je land en bank selecteren. Vervolgens kom je in de beveiligde betaalomgeving van SofortBanking terecht. Log in met je internetbankiergegevens; deze worden veilig naar je bank gestuurd. Daarna krijg je een bevestigingscode die je moet invoeren om de betaling te ondertekenen en af te ronden. Deze code ontvang je zoals gewoonlijk via je kaartlezer of je bank. Zodra je de betaling hebt goedgekeurd, krijgen wij meteen een bevestiging, zodat we je bestelling kunnen verwerken.

    Controleer hier of SofortBanking beschikbaar is bij jouw bank.


    Betalen bij ophalen

    Voor als morgen te lang duurt…

    Je kunt nu ook je bestelling reserveren bij onze juwelier in Ommen. Als je in de buurt woont en je wilt je bestelling liever vandaag nog ophalen dan morgen, of je bent bang om je postbezorger te missen, dan is deze optie ideaal voor jou.

    Hoe het werkt:

    • Je bestelt je sieraden op de webshop.
    • Als je klaar bent met winkelen, ga je naar je winkelwagentje en kies je bij ‘Betaalmethode’ de optie ‘Betalen bij ophalen’.
    • Rond je bestelling af.
    • Wij sturen je een e-mail zodra je bestelling klaar is om opgehaald te worden. Dit kan dezelfde dag zijn of de eerstvolgende werkdag. (Als er iets verandert in de levertijd, laten we je dat natuurlijk weten.)
    • Je komt langs bij onze juwelier in Ommen, betaalt je bestelling met (gepast) contant geld, en wij geven je je aankoop mee.

    Het was nog nooit zo makkelijk om te bestellen en af te halen!


    Hoe gebruik ik een waardebon?

    1. In de webwinkel kies je eerst het artikel uit dat je wilt bestellen. Wanneer je op de foto’s van het artikel klikt, kom je op een webpagina met meer foto`s van het artikel. Onderaan deze pagina zie je “Naar winkelwagen”. Hier klik je op.
    2. Je komt nu op de pagina met de naam “Winkelwagen”. Je ziet dat het artikel dat je hebt gekozen aan de winkelwagen is toegevoegd.
    3. Nu kies je jouw betaalwijze en het land waar het artikel naar verzonden moet worden. Ook zie je het vak waarin je de code van de waardebon kunt  invullen. Vul jouw code in en klik op “Toepassen”. Je ziet dat de korting wordt toegepast.

    Verzending en levertijden

    Alle zendingen worden door ons verstuurd met PostNL. Zodra wij je bestelling hebben aangeboden bij PostNL, ontvang je van ons een Track & Trace-code per e-mail. Je kunt je zending vervolgens volgen via Track & Trace van PostNL. Zendingen die per reguliere post worden verstuurd, kunnen niet door jou of ons worden gevolgd.

    PostNL / Standaard levering (brievenbuspakje) Nederland € 3,99 / Belgie € 6,99 (Gratis vanaf € 50,- euro)

    • Bij verzending met reguliere post (brievenbuspakje) betaal je verzendkosten voor een bestelling onder de € 50,-. Deze verzendkosten bedragen € 3,99 voor Nederland en € 6,99 voor België. Bij een bestelling boven de € 50,- is deze verzendmethode gratis.
    • We sturen je bestelling in een luchtkussenenvelop of als pakketje/brievenbusdoosje (afhankelijk van de maat) met de reguliere post (postzegel).
    • Is je bestelling niet of beschadigd aangekomen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail op info@its-beautiful.nl of bezoek onze juwelier in Ommen.

    PostNL Track&Trace Pakket + Handtekening v.a € 5,99 / € 7,99 voor België

    • Je kunt ook kiezen voor aangetekende/pakketverzending (bij aangetekende verzending is de inhoud van je pakket verzekerd tegen verlies of beschadiging). Als je kiest voor aangetekende/pakketverzending ontvang je, nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, een verzendbevestiging per e-mail met een PostNL Track & Trace-code. Met deze code kun je je bestelling volgen op de website van PostNL.
    • De bezorging:
      Binnen Nederland biedt een bezorger van PostNL de aangetekende bestelling aan op je afleveradres. Als je niet in de gelegenheid bent om de bestelling aan te nemen, ontvang je bericht van PostNL. Met dit bericht kun je op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, je bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL-punt laten afleveren. Let op: dit moet je doen vóór 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.
    • Als je geen gebruik maakt van de genoemde mogelijkheden, wordt je bestelling de volgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Als je de bestelling wederom niet kunt ontvangen, wordt deze naar een PostNL-punt gebracht waar je het gedurende de eerstvolgende 3 weken kunt afhalen, voordat het retour wordt gestuurd naar Juwelier It’s Beautiful.

    Ophalen bij PostNL Locatie € 5,99 / € 8,99 voor België Altijd een afhaallocatie in de buurt! (Ook in België)

    • Bij juwelier It’s Beautiful kun je je bestelling laten bezorgen bij de dichtstbijzijnde PostNL-locatie, waar je het vervolgens op een tijd dat het je uitkomt kunt afhalen. Deze methode biedt alle voordelen van een Track & Trace-zending. Bij het plaatsen van je bestelling vul je je eigen adresgegevens in, en daarna ontvang je een e-mail met het adres van de dichtstbijzijnde PostNL-locatie waar je bestelling zal worden afgeleverd.
    • Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je je bestelling wilt ophalen bij een PostNL-locatie. Je geeft dan je postcode en huisnummer op, waarna je kunt kiezen uit de dichtstbijzijnde PostNL-ophaallocaties. Geef aan bij welke locatie je je zending wilt ophalen en rond het bestelproces af.
    • De bezorging: Binnen Nederland biedt een bezorger van PostNL de bestelling aan op het afleveradres van de PostNL-locatie. Zo kun je je bestelling afhalen wanneer het je uitkomt.
    • In België biedt een bezorger van PostNL de bestelling aan op het afleveradres van de PostNL-afhaallocatie. Ook hier kun je je bestelling afhalen wanneer het je uitkomt.
    • Zoek hier de PostNL-locatie bij jou in de buurt.

    PostNL Track&Trace Pakket + Handtekening + Avondbezorging € 6,99 / voor België € 8,99

    • Bij juwelier It’s Beautiful kun je ook je bestelling ’s avonds tussen 18.00 en 22.00 uur laten bezorgen. Als je bestelling op voorraad is en je hebt voor 16.00 uur op een werkdag besteld, wordt je bestelling de volgende werkdag bij je thuisbezorgd tussen 18.00 en 22.00 uur. Zo kun je je pakketje ontvangen, zelfs als je de hele dag werkt. Met deze methode is het alleen mogelijk om je bestelling aangetekend te laten versturen. Je ontvangt dus een track & trace-nummer en je bestelling is verzekerd.Let op: deze bezorgdienst is alleen op werkdagen actief.De bezorging: Binnen Nederland biedt een bezorger van PostNL de aangetekende bestelling aan op het afleveradres tussen 18.00 en 22.00 uur. Zo kun je je bestelling gemakkelijk in ontvangst nemen, zelfs als je de hele dag werkt.

    PostNL Track and trace EU and outside the EU countries

    • Duitsland € 9,50
    • Luxemburg € 12,-
    • Oostenrijk € 14,25
    • Denemarken € 14,75
    • Zwitserland € 22,-
    • Engeland € 15,50
    • Spanje € 16,-
    • Frankrijk € 14,25
    • ItalIe € 15,50
    • Griekenland € 26,-

    Betalen bij ophalen
    Voor als morgen te lang duurt…

    Je kunt vanaf nu ook je bestelling reserveren bij onze winkel in Ommen. Woon je in de buurt en ben je bang om je postbezorger mis te lopen of heb je je bestelling liever vandaag in huis dan morgen, dan is deze methode van bestellen dé uitkomst.

    Hoe het werkt:

    • Je bestelt je sieraden op de webshop.
    • Wanneer je klaar bent met winkelen, ga je naar je winkelwagentje en selecteer je bij ‘Betaalmethode’ de optie ‘Betalen bij ophalen’.
    • Je rondt je bestelling af.
    • Wij sturen je bij de eerstvolgende gelegenheid een e-mail. Dit kan zelfs al dezelfde dag zijn, anders de eerstvolgende werkdag. (Als er een gewijzigde levertijd geldt, stellen wij je hiervan op de hoogte.)
    • Je komt langs bij onze winkel in Ommen en rekent je bestelling af, waarna we je bestelling overhandigen en je van je aankoop kunt genieten.

    Het was nog nooit zo gemakkelijk om te bestellen en af te halen!

    Afleveradres

    • Het is ook mogelijk om je (track & trace) pakketje op een ander (huis)adres te laten bezorgen. Tijdens het afronden van je bestelling kun je het vakje “Afleveradres” aanvinken met “Op een ander adres afleveren”.

    Levertijd 

    Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Voor Nederland:

    Als je aankopen op voorraad zijn en je bestelt op werkdagen voor 16:00 uur, dan is je bestelling doorgaans de volgende dag in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd. Als dit niet mogelijk blijkt te zijn, informeren we je hierover.

    We verkopen ook producten van externe leveranciers. Dit betekent vaak dat deze producten na bestelling speciaal voor jou bij de externe leverancier worden besteld of gemaakt, wat kan leiden tot een langere levertijd. Dit staat duidelijk aangegeven bij deze producten en de levertijd kan variëren van 1 tot 15 werkdagen.

    Als je op vrijdag na 16:00 uur bestelt of op zaterdag of zondag, verwerken we je bestelling niet eerder dan de eerstvolgende werkdag.

    Voor België:

    Als je aankopen op voorraad zijn en je bestelt op werkdagen voor 16:00 uur, dan is je bestelling doorgaans binnen drie werkdagen in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 3 tot 7 werkdagen geleverd. Als dit niet mogelijk blijkt te zijn, informeren we je hierover.

    We verkopen ook producten van externe leveranciers. Dit betekent vaak dat deze producten na bestelling speciaal voor jou bij de externe leverancier worden besteld of gemaakt, wat kan leiden tot een langere levertijd. Dit staat duidelijk aangegeven bij deze producten en de levertijd kan variëren van 3 tot 17 werkdagen.

    Als je op vrijdag na 16:00 uur bestelt of op zaterdag of zondag, verwerken we je bestelling niet eerder dan de eerstvolgende werkdag.

    Retourneren

    Je hebt een zichttermijn van 14 kalenderdagen om zonder opgaaf van redenen het product aan te melden voor retour, ingaande op de dag ná aflevering. Indien je bestelling uit meerdere zendingen bestaat, gaat deze periode in op het moment dat je de laatste zending ontvangt. Na het aanmelden van je retourzending heb je 14 kalenderdagen om de zending aan ons te retourneren. Van het herroepingsrecht zijn de volgende producten uitgesloten:

    • oorbellen waarvan de verzegeling na levering is verbroken, om redenen van hygiëne;
    • een product dat op verzoek is gegraveerd;
    • een product dat op maat is gemaakt.

    We kunnen eventueel een waardevermindering bij je in rekening brengen wanneer;

    • een product is /producten zijn beschadigd, gebruikt of incompleet zijn;
    • een product is voorzien van een label en u dit label heeft verwijderd.

    Je dient de producten onbeschadigd, ongebruikt en compleet te retourneren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele/onbeschadigde verpakking. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Het is bijvoorbeeld niet nodig om de aangehechte labels te verwijderen voor de beoordeling. Heb je meerdere artikelen in één bestelling besteld en stuur je één of meerdere artikelen uit je bestelling retour, waardoor de (restant)waarde van je bestelling onder het drempelbedrag van € 50,- voor gratis verzending komt? Dan worden bij een retourzending alsnog de verzendkosten van € 3,99 bij je in rekening gebracht. Indien er onverhoopt iets mis is met de bestelling (een verkeerd product, een kapot geleverd product, etc.), mail dan z.s.m. naar info@itsbeautiful.nl. Zie voor meer informatie onze pagina over Garantie. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven, volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Wij hanteren de hieronder aangegeven methode voor het terugsturen. Iedere webshop heeft zijn eigen manier om producten te retourneren. Zo hebben ook wij onze eigen methode, die we uiteraard zo simpel en gebruiksvriendelijk mogelijk voor je hebben gemaakt. Hieronder lees je hoe je je product retour kunt sturen in een simpel stappenplan.

    Stap 1: Je hebt het product ontvangen en bent niet tevreden. Op dit moment meld je je retourzending aan bij juwelier It’s Beautiful door een e-mail te sturen naar info@itsbeautiful.nl. In deze e-mail vermeld je je factuurnummer en het te retourneren product. Je kunt de reden voor het retourneren opgeven, maar je bent hiertoe niet verplicht. Nadat wij deze e-mail hebben ontvangen, zullen wij je e-mail beantwoorden, zodat je weet dat je kunt overgaan tot het verzenden van je retourzending. In deze e-mail staan ook enkele instructies voor het retour zenden. Na het ontvangen van onze bevestigingsmail gaat de tweede periode van 14 kalenderdagen in en ben je klaar voor stap 2.

    Stap 2: Het is nu tijd om je product retour te sturen: hiervoor heb je 14 kalenderdagen de tijd. Op de achterkant van je factuur staat een aantal in te vullen velden. Je hebt je retour aangemeld via een e-mail, maar het is voor ons altijd overzichtelijker als je dit formulier alsnog invult. Deze factuur stop je bij je retourzending. Wij raden altijd aan om de retourzending zo goed mogelijk in te pakken, zodat deze niet beschadigd raakt tijdens het verzenden. Zodra je retourzending verwerkt is, ontvang je van ons een bevestiging via e-mail.

    Je stuurt je retourzending met Track & Trace of aangetekend naar:

    (IBJ) It’s Beautiful
    Varsenerstraat 4
    7731 DC Ommen

    Kosten retourneren
    De kosten voor het retoursturen worden niet vergoed door juwelier It’s Beautiful.

    Stap 3: Deze stap is helemaal voor ons. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk met een andere betaalmethode hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat wij de goederen hebben terugontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, afhankelijk van welk tijdstip eerst valt.

    Heb je toch nog vragen over je retourzending? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail op info@itsbeautiful.nl.

    Ruilen 
    Ik heb een product in de verkeerde kleur of maat besteld. Kan ik deze ruilen?
    Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen de bestelling retour verwerken, indien de bestelling aan onze voorwaarden voldoet. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste kleur of maat. Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je binnen vijf werkdagen de terugbetaling.

    Het artikel is niet naar wens, maar ik heb wel een ander artikel gezien op de site. Kan ik het artikel ruilen?
    Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen de bestelling retour verwerken, indien de bestelling aan onze voorwaarden voldoet. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste kleur of maat. Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je binnen vijf werkdagen de terugbetaling.

    Kan ik het artikel in de winkel ruilen?
    Dit is niet mogelijk. Een aankoop via een webshop wordt anders verwerkt dan een aankoop in een filiaal. Het retour brengen van je pakket is wel mogelijk. De verwerking van je retour kan echter niet direct plaatsvinden. Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je binnen vijf werkdagen de terugbetaling.

    Beschadigd artikel 
    Ik heb een beschadigd en/of defect artikel ontvangen, wat kan ik het beste doen?
    Allereerst vinden wij het erg vervelend dat je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen. Uiteraard is dat niet onze bedoeling. Als je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen, vragen wij je dit zo snel mogelijk te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur door een e-mail met foto’s van het beschadigde en/of defecte artikel naar ons te sturen, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. Onze collega’s van de klantenservice zullen per e-mail contact met je opnemen om samen met je tot een passende oplossing te komen.

    Ik heb een horloge ontvangen waarvan de batterij niet werkt, wat nu?
    Stuur ons alstublieft een e-mail met je ordernummer, zodat we je hierin kunnen adviseren.

    Incomplete bestelling 
    Ik mis een artikel in mijn bestelling. Wat moet ik doen?
    We vragen je om ons zo spoedig mogelijk, bij voorkeur binnen 24 uur, een e-mail te sturen met je ordernummer. Vermeld ook welk artikel je mist, zodat wij dit voor je kunnen uitzoeken. We komen hier zo snel mogelijk op terug.

    Ik heb de verkeerde verpakking ontvangen, wat moet ik doen?
    Neem alstublieft contact met ons op. In de meeste gevallen kunnen we de juiste verpakking nasturen.

    Heb je toch nog vragen over je retourzending?
    Neem dan gerust contact met ons op via: https://www.its-beautiful.nl/contact

    Garantie

    Wettelijke Garantie bij Juwelier It’s Beautiful

    Bij Juwelier It’s Beautiful geldt voor alle artikelen de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die je als consument ervan mag hebben. Naast de wettelijke garantie kan er ook een fabrieksgarantie van toepassing zijn. Deze fabrieksgarantie, de onderstaande garantievoorwaarden, en de garantietermijnen die elders op onze website vermeld staan, doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

    Op elk product dat je bij ons aanschaft, heb je garantie op productie- en fabricagefouten. Juwelier It’s Beautiful volgt de officiële garantietermijnen die zijn vastgesteld door leveranciers, importeurs, en fabrikanten. Reparaties die binnen deze garantietermijnen nodig zijn, worden uitgevoerd door de toeleveranciers van Juwelier It’s Beautiful.

    Als een product dat je bij Juwelier It’s Beautiful hebt gekocht binnen de gestelde garantietermijn een defect vertoont, kun je altijd bij ons terecht om het probleem op te lossen. Wij vinden dat elk sieraad en horloge foutloos moet zijn, zodat je er langdurig plezier van hebt. Je kunt je aankoop op elk moment naar ons opsturen voor garantie; wij zorgen voor een passende oplossing.

    De garantie op je aankoop is doorgaans internationaal van toepassing, maar zeker nationaal. Dit betekent dat je bij elke juwelier in het land terecht kunt met je sieraden of horloges. Wij raden echter aan dit alleen te doen bij een erkende merkdealer van het merk sieraad of horloge dat je bij ons hebt gekocht. Mocht je twijfelen, dan adviseren wij je hier graag over.

    1. Juwelier It’s Beautiful geeft garantie op de aangekochte artikelen. Deze garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging.
    2. Wij geven geen garantie op verloren items, cz steentjes, diamantjes en leren onderdelen.
    3. De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Juwelier It’s Beautiful
    4. Heb je een verkeerd product ontvangen of een product dat gebreken vertoont, dan verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@itsbeautiful.nl
    5. De retour gezonden artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.
    6. Lees voor meer info: Algemene voorwaarden.
    7. Print het onderstaand formulier uit voor retourzendingen/garantie.
      Download het formulier.
      Klik hier als u Acrobat Reader wilt downloaden.It’s beautiful
      T.a.v. Klantenservice/Garantie
      Varsenerstraat 4
      7731 DC Ommen

    Oorbellen:

    • Emaille valt bij normaal gebruik onder de garantie.
    • Garantie wordt ook verleend indien een oorbel kapot, maar in de originele ongeopende sealverpakking, degelijk verpakt, wordt geretourneerd.
    • Bij twijfel kun je altijd per e-mail contact opnemen over de garantie van de aan jou geleverde oorbellen.

    Uitzondering en aanvulling op garantie bij oorbellen:

    • Bij schade aan oorbellen waarvan de sealverpakking is geopend, verzoeken wij je om per e-mail contact met ons op te nemen.

    Horloges:

    • De garantieperiode van onze producten lopen van 12 tot 24 maanden.
    • Dit is per productgroep verschillend, de garantie periode staat vermeld bij de product omschrijving.

    Uitgesloten van de garantie bij horloges:

    • Horloge-banden
    • Gebroken glas
    • Kroon/ Schroef (let er altijd op dat uw schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen)
    • Lege batterij (tot 3 mnd na aankoop valt het wel onder de garantie)
    • Schade ontstaan door stoten en/of onjuist gebruik

    Certificaat van echtheid

    Bestel je een product met een vrij hoge waarde, een massief gouden product of een product met één of meerdere diamanten, en hecht je belang aan een Certificaat van Echtheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

    Bij alle producten met één of meerdere diamanten ontvang je een Certificaat van Echtheid, zodat je verzekerd bent van echte, kwalitatief hoogwaardige diamanten.

    Bij alle producten die gemaakt zijn van massief goud ontvang je ook een Certificaat van Echtheid, zodat je zeker weet dat je product van hoogwaardig massief goud is gemaakt.

    Daarnaast kun je ook een Certificaat van Echtheid aanvragen voor je product, mits de minimale bestedingswaarde € 500,00 is.

    Echtheidscertificaat | Echtheid Garantie van Juwelier It’s Beautiful - Certificaat van Echtheid U besteld een product met een vrij hoge waarde, een massief gouden product of een product dat voorzien is van één of meerdere diamanten en u hebt belang bij een Certificaat van Echtheid? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

     

    Algemene voorwaarden

    Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (hierna: Thuiswinkel.org) zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

    Inhoudsopgave:

    Artikel 1 – Definities
    Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
    Artikel 3 – Toepasselijkheid
    Artikel 4 – Het aanbod
    Artikel 5 – De overeenkomst
    Artikel 6 – Herroepingsrecht
    Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
    Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
    Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
    Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht
    Artikel 11 – De prijs
    Artikel 12 – Nakoming en extra garantie
    Artikel 13 – Levering en uitvoering
    Artikel 14 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
    Artikel 15 – Betaling
    Artikel 16 – Klachtenregeling
    Artikel 17 – Geschillen
    Artikel 18 – Branchegarantie
    Artikel 19 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
    Artikel 20 – Wijziging van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel

    Artikel 1 – Definities

    In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

    1. Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;
    2. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
    3. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;
    4. Dag: kalenderdag;
    5. Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden;
    6. Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode;
    7. Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel – waaronder ook begrepen e-mail – dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
    8. Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
    9. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die lid is van Thuiswinkel.org en producten, (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
    10. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
    11. Modelformulier voor herroeping: het in Bijlage I van deze voorwaarden opgenomen Europese modelformulier voor herroeping; Bijlage I hoeft niet ter beschikking te worden gesteld als de consument ter zake van zijn bestelling geen herroepingsrecht heeft;
    12. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.

    Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

    Naam ondernemer: Juwelier It`s Beautiful
    Handelend onder de naam/namen:

    Tiara Benelux B.V. / It`s Beautiful

    Vestigingsadres:

    Varsenerstraat 4
    7731 DC Ommen

    Bereikbaarheid:
    E-mail, app of contactformulier van maandag t/m Vrijdag vanaf 9:30 uur tot 15:30 uur.

    E-mailadres: info@itsbeautiful.nl

    KvK-nummer: 61495409
    Btw-nummer: NL854366635B01

    Artikel 3 – Toepasselijkheid

    1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
    2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
    3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
    4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

    Artikel 4 – Het aanbod

    1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
    2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
    3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.

    Artikel 5 – De overeenkomst

    1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
    2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
    3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
    4. De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
    5. De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:

    a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten
    terecht kan;
    b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht
    gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het
    herroepingsrecht;
    c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
    d. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor
    zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of
    uitvoering van de overeenkomst op afstand;
    e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft
    van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
    f. indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.
    6. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

    Artikel 6 – Herroepingsrecht

    Bij producten:
    1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
    2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
    a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag
    waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft
    ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het
    bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere
    producten met een verschillende levertijd weigeren.
    b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag
    waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste
    onderdeel heeft ontvangen;
    c. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde
    periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste
    product heeft ontvangen.

    Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
    3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
    4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.

    Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
    5. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
    6. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.

    Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

    1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
    2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
    3. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.

    Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

    1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.
    2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
    3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
    5. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
    6. Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.
    7. De consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:
    a. de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het
    herroepingsrecht, de kostenvergoeding bij herroeping of het modelformulier voor
    herroeping niet heeft verstrekt, of;
    b. de consument niet uitdrukkelijk om de aanvang van de uitvoering van de dienst of levering
    van gas, water, elektriciteit of stadsverwarming tijdens de bedenktijd heeft verzocht.
    8. De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien:
    a. hij voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen
    van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd;
    b. hij niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn
    toestemming; of
    c. de ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen.
    9. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.

    Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping

    1. Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
    2. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
    3. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
    4. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

    Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht

    De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:

    1. Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen
    2. Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
    3. Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
    a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument;
    en
    b. de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer
    de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
    4. Pakketreizen als bedoeld in artikel 7:500 BW en overeenkomsten van personenvervoer;
    5. Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;
    6. Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;
    7. Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
    8. Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
    9. Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
    10. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
    11. Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
    12. Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
    13. Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
    14. De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
    a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument;
    en
    b. de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.
    15. Mystery goodiebags

    Artikel 11 – De prijs

    1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
    2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
    3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
    4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de
    dag waarop de prijsverhoging ingaat.
    5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
    6. Typefouten en prijswijzigingen voorbehouden.

    Artikel 12 – Nakoming overeenkomst en extra garantie

    1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
    2. Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
    3. Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

    Artikel 13 – Levering en uitvoering

    1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
    2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
    3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
    4. Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
    5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

    Artikel 14 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

    Opzegging:
    1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
    2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
    3. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
    a. te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in
    een bepaalde periode;
    b. tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
    c. altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft
    bedongen.

    Verlenging:
    4. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
    5. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
    6. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand. De opzegtermijn is ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
    7. Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.

    Duur:
    8. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

    Artikel 15 – Betaling

    1. Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
    2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
    3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
    4. Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. De ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.

    Artikel 16 – Klachtenregeling

    1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
    2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
    3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
    4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Thuiswinkel.org www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Thuiswinkel.org gestuurd.
    5. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

    Artikel 17 – Geschillen

    1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
    2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
    3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
    4. Leidt de klacht niet tot een oplossing dan moet het geschil uiterlijk 12 maanden na de datum waarop de consument de klacht bij de ondernemer indiende, schriftelijk of in een andere door de Commissie te bepalen vorm bij de Geschillencommissie aanhangig worden gemaakt.
    5. Wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Bij voorkeur meldt de consument dit eerst aan de ondernemer.
    6. Wanneer de ondernemer een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, zal de consument binnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaan verzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemt de ondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.
    7. De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2404/thuiswinkel). De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.
    8. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
    9. Indien naast de Geschillencommissie Thuiswinkel een andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen betreffende hoofdzakelijk de methode van verkoop of dienstverlening op afstand de Geschillencommissie Thuiswinkel bij voorkeur bevoegd. Voor alle overige geschillen de andere erkende bij SGC of Kifid aangesloten geschillencommissie.

    Artikel 18 – Branchegarantie

    1. Thuiswinkel.org staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Thuiswinkel door haar leden, tenzij het lid besluit het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan ter toetsing aan de rechter voor te leggen. Deze garantstelling herleeft, indien het bindend advies na toetsing door de rechter in stand is gebleven en het vonnis waaruit dit blijkt, in kracht van gewijsde is gegaan. Tot maximaal een bedrag van €10.000,- per bindend advies, wordt dit bedrag door Thuiswinkel.org aan de consument uitgekeerd. Bij bedragen groter dan €10.000,- per bindend advies, wordt €10.000,- uitgekeerd. Voor het meerdere heeft Thuiswinkel.org een inspanningsverplichting om ervoor te zorgen dat het lid het bindend advies nakomt.
    2. Voor toepassing van deze garantie is vereist dat de consument een schriftelijk beroep hierop doet bij Thuiswinkel.org en dat hij zijn vordering op de ondernemer overdraagt aan Thuiswinkel.org. Indien de vordering op de ondernemer meer bedraagt dan €10.000,-, wordt de consument aangeboden zijn vordering voor zover die boven het bedrag van €10.000,- uitkomt over te dragen aan Thuiswinkel.org, waarna deze organisatie op eigen naam en kosten de betaling daarvan in rechte zal vragen ter voldoening aan de consument.

    Artikel 19 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

    Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

    Artikel 20 – Wijziging van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel

    1. Thuiswinkel.org zal deze algemene voorwaarden niet wijzigen dan in overleg met de Consumentenbond.
    2. Wijzigingen in deze voorwaarden zijn slechts van kracht nadat deze op daartoe geëigende wijze zijn gepubliceerd, met dien verstande, dat bij toepasselijke wijzigingen gedurende de looptijd van een aanbod de voor de consument meest gunstige bepaling zal prevaleren.

    Thuiswinkel.org
    www.thuiswinkel.org
    Horaplantsoen 20, 6717 LT Ede
    Postbus 7001, 6710 CB Ede

    Bijlage I: Modelformulier voor herroeping

    Modelformulier voor herroeping
    (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
    a. Aan: [ naam ondernemer]
    [ geografisch adres ondernemer]

    [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]

    [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

    b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
    de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

    de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

    de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

    herroept/herroepen*

    c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
    d. [Naam consumenten(en)]
    e. [Adres consument(en)]
    f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

    * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

    (Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)

    Algemene voorwaarden verloting

    Win jij deze maand de € 100,- shopping money?

    Heb je net online geshopt bij ons? Maak dan van jouw unieke ordernummer je lotnummer en maak kans op € 100,- shopping money bij de “Lucky Numbers Lottery” van It’s Beautiful! Wanneer je onderstaande stappen volgt, doe je al mee aan de loterij:

    1. Klik hier om mee te doen
    2. Vul je e-mailadres in
    3. Vul het ordernummer van je bestelling in: je ordenummer staat op de pakbon én in de bestelbevestigingsmail en begint met 89…
    4. Klik op de aanmeld button
    5. Check je mailbox voor de mail met de link om je aanmelding te bevestigen
    6. Controleer of je onze bevestigingsmail hebt ontvangen

    Nu zijn wij aan de beurt! Iedere laatste vrijdag van de maand maken wij de winnaars van de prijzen bekend.

    Spelregels en actievoorwaarden:

    • Alleen ordernummers van bestellingen in onze webshop www.its-beautiful.nl doen mee
    • Je kunt meerder keren meedoen, wanneer je de betreffende maand meerdere keren bij ons hebt geshopt: Iedere aankoop heeft zijn eigen ordernummers. Gebruik wel voor ieder ordernummer een ander e-mailadres.
    • Wil je later in het jaar nog eens meedoen? Meld je e-mailadres dan eerst af voor onze nieuwsbrief en meld je daarna opnieuw aan voor onze nieuwsbrief, zodat je opnieuw kunt deelnemen.
    • Iedere laatste vrijdag van de maand wordt het winnende lotnummer/ordernummer door ons bekendgemaakt per nieuwsbrief
    • Ben jij onze gelukkige winnaar? Stuur dan binnen 1 week na het verschijnen van deze nieuwsbrief een e-mail naar info@itsbeautiful.nl en vermeld dat jij de winnaar bent van de € 100,- shopping money!
    • Juwelier It’s Beautiful is niet verantwoordelijk voor te late reacties van potentiële winnaars en is ook niet verantwoordelijk voor het niet nakomen van de actievoorwaarden door de deelnemers
    • Door deelname aan deze loterij schrijf je je automatisch in voor onze nieuwsbrief, waarmee je als eerste op de hoogte wordt gehouden van (exclusieve) kortingen, nieuwste trends, nieuwe items en nog véél meer!

    Wil je niet meedoen met de loterij, maar wel op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief via https://www.its-beautiful.nl/newsletter/ en ontvang een kortingscode t.w.v. € 10,-!

    Actievoorwaarden gratis BIBA armband

    Met deze speciale actie ontvang je gratis een mooi BIBA armband bij jouw bestelling! Wil je wel een nieuw armband én heb je een bestelling t.w.v. minimaal € 40,00? Vul dan bij het afrekenen van je bestelling de code ARMBAND toe. Wij zorgen ervoor dat de armband t.w.v. € 9,95 gratis aan je bestelling wordt toegevoegd en versturen jouw bestelling inclusief de gratis armband zo snel mogelijk. Zo kun jij zo snel mogelijk genieten van al je mooie nieuwe sieraden én je splinternieuwe BIBA armband.

    Stap voor stap:

    1. Je kiest voor minimaal € 40,00 aan sieraden en/of producten uit onze webshop en plaatst deze in het winkelwagentje. Het maakt niet uit wat je kiest, zolang de totale waarde van het winkelwagentje maar minimaal € 40,00 bedraagt.

    2. Bij “Kortingscode” voer je de code ARMBAND in en klik op “Toepassen”. Wanneer je de kortingscode op de juiste manier hebt ingevuld, komt deze rechts onderin het overzicht te staan, als “Kortingscode ARMBAND: € 0,01 korting”. De BIBA armband wordt niet vermeld op de factuur. (Door op de factuur een mindering van 1 eurocent aan te brengen, is het voor onze inpakafdeling duidelijk, dat er een gratis BIBA armband aan de bestelling moet worden toegevoegd.)

    3. Rond je bestelling verder af en je ontvangt per e-mail de bevestiging. Vervolgens gaan wij met je volledige bestelling, inclusief de BIBA armband aan de slag, zodat we deze z.s.m. aan je kunnen verzenden.

    Overige bepalingen:

    • Het is de verantwoordelijkheid van de klant zelf om de actiecode in te voeren tijdens het bestelproces. De klant dient zelf te controleren of dit is gelukt door te kijken of de code onderaan de pagina staat bij de checkout. * Een kortingscode kan niet meer worden toegevoegd, zodra een bestelling is afgerond. * Wanneer een klant geen kortingscode heeft ingevuld en verzilverd, kunnen wij geen armbandje meer nasturen.
    • De BIBA Armband Actiecode is niet geldig in combinatie met andere actiecodes, Goodiebags, aanbiedingen, cadeaubonnen of cadeauverpakkingen.
    • Voor deze actie geldt een minimum bestedingsbedrag van € 40,00.
    • Bij annulering of retourneren van één of meerdere artikelen, waardoor de totale waarde van je bestelling lager wordt dan € 40,00 vervalt de actiecode en moet je de armband geretourneerd worden. Wanneer dit niet gebeurt, kunnen wij de retourzending niet verwerken totdat aan alle voorwaarden en bepalingen is voldaan.

    Actievoorwaarden goodiebag/ free gifts

    Wij hebben vaak leuke acties in combinatie met een bestelling. Dit kan in de vorm van een korting of bijvoorbeeld een goodiebag/Free gifts zijn. Deze voorwaarden gelden voor het gebruik van actiecodes (zowel kortings- en actiecodes) die je worden aangeboden door Juwelier It’s Beautiful. Onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op deze acties.

    ACTIECODES

    • Je kan maximaal één code per bestelling verzilveren.
    • Je kan maximaal één code per e-mailadres verzilveren.
    • Actiecodes zijn niet geldig in combinatie met andere actiecodes of aanbiedingen.
    • Actiecodes kunnen niet achteraf toegevoegd worden aan je bestelling.
    • Een actiecode is geldig bij bestellingen van één of meer items. Bestel je meer dan één artikel, dan krijg je maar één actieproduct.
    • Bij een gedeeltelijke retourzending vervalt de actiecode of kortingscode, indien het minimum bestelbedrag voor de behouden artikelen lager is dan de minimale aankoopwaarde genoemd in de actie.
    • Cadeaubonnen, kaartjes en cadeauverpakkingen zijn uitgesloten van alle actiecodes.

    GOODIEBAG & FREE GIFTS
    Nu ontvang je bij bestellingen van € 100,- of meer een leuke gratis goodiebag/free gifts met een verrassende inhoud. Deze goodiebags/free gifts zijn beperkt voorradig, dus wees er snel bij. Vergeet ook niet om je code te verzilveren, anders krijg je de goodiebag/free gifts niet gratis meegeleverd.

    • Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de actiecode zelf in te voeren in het winkelmandje om op deze manier de goodiebag/free gifts toe te voegen aan de bestelling. Dit is gelukt wanneer de code onderaan de pagina bij de checkout verschijnt.
      – Nadat de bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk om een code toe te voegen aan de bestelling.
      – Het is bij ons niet mogelijk om een goodiebag/free gifts na te laten sturen, dus let er goed op dat je je code invult en verzilverd.
    • De goodiebag/free gifts code is niet geldig in combinatie met andere actiecodes, andere soorten goodiebags, aanbiedingen, cadeaubonnen, kaartjes of cadeauverpakkingen
    • Voor deze goodiebag/free gifts geldt een minimum besteding van € 100,00.
    • Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de actiecode en dient het actieproduct te worden geretourneerd. Gebeurt dit niet, dan zullen wij de retourzending niet kunnen verwerken totdat de zending in zijn geheel is teruggestuurd.

    Actie voorwaarden social media winacties

    Elke week geven wij meerdere mooie prijzen weg aan onze trouwe social media volgers. Eventuele onduidelijkheden over de voorwaarden, worden hieronder uitgelegd:

    Winacties Facebook & Instagram

    • Bij winacties gebruiken wij veelal meerdere posts. Dat wil zeggen dat we niet bij elke post gelijk een winnaar kiezen. Bij kleine items gebruiken we normaal gesproken minder posts dan bij grote items.
    • Iedereen maakt evenveel kans om mee te doen, de winnaar wordt willekeurig gekozen, ongeacht uit welke regio u komt, u man of vrouw bent of hoe vaak u hebt meegedaan.
    • De winnaars van de winacties worden altijd op onze tijdlijn bekend gemaakt. Niet via een privébericht!
    • Hebt u een prijs gewonnen? Gefeliciteerd! Neem contact op met ons winkel/kantoor door te mailen naar info@itsbeautiful.nl. Via de mail wordt er een afspraak gemaakt, wanneer u uw gewonnen product op kunt halen.
      Let op! Gewonnen producten kunnen alleen worden opgehaald in onze winkel/kantoor in Vroomshoop. Mocht u, om welke reden dan ook, niet in staat zijn om uw prijs op te halen dan sturen wij u deze toe. Voorwaarde hierbij is dat u in de mail bewijs meestuurt waaruit blijkt dat u degene bent, die bij het winnende Facebookaccount hoort.
    • De winnaar mag zijn prijs binnen 4 weken op werkdagen tussen 10.00 uur en 15.00 uur vooraangekondigd ophalen in de winkel/kantoor aan de Aziëlaan 8A in Vroomshoop. Let op, wanneer de winnaar onaangekondigd langskomt, kan de prijs niet worden meegegeven.

    Let op! Er zijn oplichters actief die via privéberichten op Facebook uw gegevens proberen te ontfutselen. Trap er niet in! Dit is onze officiële Facebookpagina, en wij zullen vanuit Juwelier It’s Beautiful nooit vragen om uw gegevens via social media.

    VOOR DAMESVOOR HERENSALE KORTINGBLOG

    Privacy policy

    Via onze webwinkel worden privacygevoelige gegevens oftewel persoonsgegevens verwerkt. Juwelier It’s Beautiful vindt een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd.

    Houdt Juwelier It’s Beautiful zich aan de privacywet?

    Bij onze verwerking houden wij ons aan de eisen die de privacywetgeving stelt. Dat betekent onder andere dat:

    • wij duidelijk vermelden met welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken. Dat doen wij via deze privacyverklaring;
    • ​wij onze verzameling van persoonsgegevens beperken tot alleen de persoonsgegevens die nodig zijn voor legitieme doeleinden;
    • ​wij je eerst vragen om uitdrukkelijke toestemming om je persoonsgegevens te verwerken in gevallen waarin je toestemming is vereist;
    • wij passende beveiligingsmaatregelen nemen om je persoonsgegevens te beschermen en dat ook eisen van partijen die in onze opdracht persoonsgegevens verwerken;
    • wij je recht respecteren om je persoonsgegevens op jouw aanvraag ter inzage aan te bieden, te corrigeren of te verwijderen.

    Wie is verantwoordelijk voor de gegevensverwerking?
    Juwelier It’s Beautiful is de verantwoordelijke voor de gegevensverwerking. In deze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel. Wij raden je aan deze zorgvuldig te lezen.

    Deze privacyverklaring is voor het laatst aangepast op 23-01-2024 00:00:00.

    Hoe maakt Juwelier It’s Beautiful gebruik van persoonsgegevens?
    Bij het gebruiken van onze webwinkel verkrijgen wij bepaalde gegevens van je. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken.

    Van welke gegevens maakt Juwelier It’s Beautiful gebruik voor de in deze privacyverklaring genoemde doelen?

    • NAW gegevens
    • Telefoonnummer
    • Factuuradres
    • E-mailadres
    • Betalingsgegevens

    Gebruikt Juwelier It’s Beautiful mijn persoonsgegevens bij het afhandelen van mijn bestelling?
    Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, maken wij voor de afhandeling daarvan gebruik van je persoonsgegevens. Wanneer dat nodig is voor een goede afhandeling kunnen wij je persoonsgegevens ook aan derden verstrekken. Meer daarover lees je verderop in deze privacyverklaring.

    Gebruikt Juwelier It’s Beautiful mijn persoonsgegevens voor reclame doeleinden?
    Wij kunnen je, naast de informatie op onze website, ook op de hoogte brengen van onze nieuwe producten en diensten:

    • per e-mail
    • per Social Media

    Gebruikt Juwelier It’s Beautiful mijn persoonsgegevens voor het Contactformulier en de nieuwsbrief?
    Wij bieden via onze webwinkel de mogelijkheid om vragen te stellen middels een contactformulier, waarbij je gevraagd wordt diverse gegevens in te vullen om je vraag te behandelen. Jij kiest zelf welke gegevens je daarbij verstrekt. De gegevens die je ons toestuurt, worden bewaard zolang dat naar de aard van het formulier of de inhoud van je e-mail nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan.

    Wij bieden een nieuwsbrief waarmee wij geïnteresseerden willen informeren over onze producten en/of diensten. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee je je kunt afmelden. Je e-mailadres wordt automatisch toegevoegd aan de lijst van abonnees.

    Publiceert Juwelier It’s Beautiful mijn persoonsgegevens?
    Wij publiceren je klantgegevens niet.

    Toont Juwelier It’s Beautiful advertenties?
    Onze webwinkel vertoont geen advertenties.

    Verstrekt Juwelier It’s Beautiful mijn persoonsgegevens aan derden?
    Wij kunnen je gegevens doorgeven aan onze partners. Deze partners zijn betrokken bij de uitvoering van de overeenkomst.
    Hieronder vallen: Klarna, PayPal, Mollie, Lightspeed. De informatie die wij verstrekken aan deze partners wordt uitsluitend gebruikt om de overeenkomst naar volledigheid te voldoen.

    Maakt Juwelier It’s Beautiful gebruik van cookies?
    Op onze webwinkel wordt gebruik gemaakt van cookies. Ook via derden die door ons zijn ingeschakeld worden cookies geplaatst.

    Wanneer je onze webwinkel voor het eerst bezoekt, wordt er een mededeling getoond waarin wij je uitleggen waarom wij cookies gebruiken. Je verdere gebruik van onze webwinkel vatten wij op als toestemming voor het gebruik van deze cookies.

    Het staat je vrij om cookies uit te schakelen via je browser. Houd er wel rekening mee dat het mogelijk is dat onze website dan niet meer optimaal werkt.

    Met derden die cookies plaatsen, hebben wij afspraken gemaakt over het gebruik van de cookies en applicaties. Toch hebben wij geen volledige controle op wat de aanbieders van deze applicaties zelf met de cookies doen, wanneer zij deze uitlezen. Voor meer informatie over deze applicaties en hoe zij met cookies omgaan, verwijzen wij je naar de privacyverklaringen van deze partijen (let op: deze kunnen regelmatig wijzigen).

    Welke afspraken heeft Juwelier It’s Beautiful met Google Analytics?
    Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze webwinkel gebruiken. Wij hebben een bewerkersovereenkomst met Google gesloten om afspraken te maken over de omgang met onze data. Verder hebben wij Google niet toegestaan de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten, tot slot laten wij de IP-adressen anonimiseren.

    Wat doet Juwelier It’s Beautiful om mijn persoonsgegevens te beveiligen?
    Wij nemen beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken.

    Welke bewaartermijnen hanteert Juwelier It’s Beautiful voor mijn persoonsgegevens?
    De hierboven beschreven persoonsgegevens worden bewaard voor zo lang als nodig om je bestellingen af te handelen, inclusief garantie. Daarna bewaren wij gegevens nog maximaal een jaar voor de beschreven statistische doeleinden. De gegevens worden vervolgens gewist, tenzij er een wettelijke plicht is die langer bewaren vereist (zoals de fiscale bewaarplicht van zeven jaar voor betaalgegevens).

    Geldt de privacyverklaring ook voor websites van derden?
    Deze privacyverklaring is niet van toepassing op websites van derden, die door middel van links met onze webwinkel zijn verbonden. Wij kunnen niet garanderen dat deze derden op een betrouwbare of veilige manier met uw persoonsgegevens omgaan. Wij raden je aan de privacyverklaring van deze websites te lezen, voordat je van deze websites gebruikmaakt.

    Mag Juwelier It’s Beautiful wijzigingen in deze privacyverklaring aanbrengen?
    Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring. Wij raden je aan om deze privacyverklaring regelmatig te raadplegen, zodat je van deze wijzigingen op de hoogte bent.

    Wat moet ik weten over inzage en wijzigen van mijn gegevens?
    Voor vragen over ons privacybeleid of vragen over inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) je persoonsgegevens kun je te allen tijde contact met ons opnemen via onderstaande gegevens.

    Je kunt ons ook een verzoek toesturen om deze gegevens in te zien, te wijzigen of te verwijderen. Ook kun je een verzoek indienen om een gegevensexport op te vragen voor gegevens die wij met je toestemming gebruiken, of gemotiveerd aangeven dat je de verwerking van persoonsgegevens door ons wilt laten beperken.

    Om misbruik te voorkomen, kunnen wij je daarbij vragen om je adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dien je een kopie van de cookie in kwestie mee te sturen. Je kunt deze terug vinden in de instellingen van je browser. Wanneer de gegevens niet kloppen, kun je ons verzoeken om de gegevens te wijzigen of te laten verwijderen.

    Kan ik een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens?
    Natuurlijk helpen wij je graag verder wanneer je klachten hebt over de verwerking van je persoonsgegevens. Op grond van de privacywetgeving heb je ook het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens tegen deze verwerkingen van persoonsgegevens. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.

    Wat zijn de contactgegevens van Juwelier It’s Beautiful?
    Juwelier It’s Beautiful
    Varsenerstraat 4
    7731 DC Ommen
    info@itsbeautiful.nl

    Cookiebeleid

    Bij gebruik van de websites van It’s Beautiful kan informatie over je gebruik van deze websites worden verzameld en opgeslagen in de vorm van cookies op je computer. Deze cookies worden alleen gebruikt om je ervaring met onze websites te verbeteren.

    Gegevensverwerking
    Hieronder lees je welke gegevens we bewaren en waarvoor we deze gegevens gebruiken.

    Bij een bezoek aan onze website bewaren we:

    • je domeinnaam, maar niet je e-mailadres als je onze webpagina bezoekt
    • je e-mailadres als je berichten of vragen plaatst op deze website
    • je e-mailadres als je dit aan ons communiceert
    • je e-mailadres als je deelneemt aan discussieforums
    • de domeinnaam van andere sites die je hebt geraadpleegd om naar onze site te komen
    • alle informatie met betrekking tot de pagina’s die je op onze site hebt geraadpleegd
    • alle informatie die je vrijwillig hebt verstrekt (bijvoorbeeld onderzoeksinformatie en/of site-registratie)

    Deze informatie wordt gebruikt:

    • om de inhoud van onze website te verbeteren
    • om de bestelling te verwerken
    • om de inhoud en lay-out van onze pagina’s aan te passen voor elke individuele bezoeker
    • om je later te contacteren voor marketingdoeleinden

    De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

    Op deze site gebruiken we cookies. Een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een internetserver en dat zich op de vaste schijf van je computer installeert. Dit bestand houdt bij welke internetsites je hebt bezocht en bevat gegevens over dat bezoek.

    Cookies worden gebruikt:

    • om je voorkeuren te registreren
    • om informatiesessies vast te leggen, zoals wat je aan je boodschappenlijst toevoegt
    • om je eerdere activiteiten op de site te registreren zodat we je bij een volgend bezoek beter van dienst kunnen zijn
    • om de inhoud en presentatie van de site aan te passen op basis van je browsertype of andere informatie die door de browser wordt verstuurd

    We hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

    Als we je gegevens overdragen of ontvangen via onze website, gebruiken we altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector.
    Als we bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals financiële of gezondheidsinformatie, gebruiken we een beveiligde server. Je wordt hiervan op de hoogte gesteld via een scherm dat op onze site verschijnt (pop-up).
    We hebben de nodige veiligheidsmaatregelen getroffen om verlies, onrechtmatig gebruik of wijziging van de informatie die we ontvangen op onze site te voorkomen.

    Disclaimer

    Disclaimer Intellectueel eigendom/Copyright/Merken
    Je erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van de weergegeven informatie, afbeeldingen, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de producten en/of de website berusten bij www.its-beautiful.nl, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden.

    Onder intellectuele eigendomsrechten vallen onder andere copyright, octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellenrechten en/of andere (intellectuele eigendom) rechten. Hieronder valt ook technische en/of commerciële know-how, methoden en concepten, al dan niet octrooieerbaar.

    Het is je verboden gebruik te maken van de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, inclusief het aanbrengen van wijzigingen of het verveelvoudigen, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van www.its-beautiful.nl, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het alleen gaat om privégebruik in relatie tot het product zelf.

    Keurmerk

    Wat vinden onze klanten van de dienstverlening van its-beautiful.nl? Bekijk de beoordelingen hieronder. Deze beoordelingen zijn echte meningen van klanten, verzameld via Google. Voor de beleidsregels en wetgeving van Google, kun je deze link aanklikken.

    Klantenbeoordelingen

    Klanten beoordeling 8.8/10
    (520+ beoordelingen)


    Thuiswinkel.org - Juwelier It’s Beautiful is officieel lid van Thuiswinkel.

    Thuiswinkel.org

    Juwelier It’s Beautiful is officieel lid van Thuiswinkel.

    Het Thuiswinkel.org Waarborg is hét Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet, catalogi, post en andere verkoopkanalen op afstand. Alle leden van Thuiswinkel.org zijn te herkennen aan het keurmerk. Als consument kun je erop vertrouwen dat deze bedrijven de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van de vereniging onderschrijven, dat ze zich houden aan de relevante wet- en regelgeving en daarop aanspreekbaar zijn. Als je iets koopt bij een lid van Thuiswinkel.org betekent dit voor jou:

    Helderheid over met wie je zaken doet:

    • Vermelding van identiteit, inschrijfnummer van de Kamer van Koophandel en het feitelijke adres van het bedrijf.
    • Gemakkelijk, rechtstreeks en permanent toegang tot bedrijfsgegevens via de Verklaring Thuiswinkel Waarborg.

    Oplossen klachten en geschillen:

    • Duidelijke informatie over hoe en op welk adres je met klachten terecht kunt.
    • Bemiddeling van klachten en geschillen via Thuiswinkel.org.
    • Het behandelen van je klacht door een onafhankelijke geschillencommissie.

    Duidelijke garanties en voorwaarden:

    • Duidelijke informatie over service na aankoop en commerciële garanties.
    • Duidelijke informatie over de voorwaarden.

    Thuiswinkel Waarborg en geschillen: De bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zullen er redelijkerwijs alles aan doen om klachten goed op te lossen. Mocht dat toch niet helemaal naar wens verlopen, dan voorzien de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel Waarborg in de mogelijkheid een geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of een vergelijkbare onafhankelijke geschilleninstantie. De uitspraken van de Geschillencommissie Thuiswinkel zijn bindend; dit betekent dat het bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijf zich moet houden aan de uitspraak van de Geschillencommissie Thuiswinkel (tenzij het bedrijf de uitspraak binnen twee maanden ter toetsing aan de rechter heeft voorgelegd).

    Nakomingsgarantie: Met betrekking tot de uitspraken van de Geschillencommissie Thuiswinkel biedt het Thuiswinkel Waarborg een “Nakomingsgarantie”. Dit betekent dat Thuiswinkel.org garandeert dat een uitspraak van de commissie wordt nagekomen. Doet een bedrijf dat niet binnen de gestelde termijn, dan kan de betrokken consument zich schriftelijk tot Thuiswinkel.org wenden.

    Thuiswinkel Waarborg: géén garantiefonds Let op: dit is geen “garantiefonds” voor financieel onvermogen. Dit betekent dat je in geval van surséance van betaling of faillissement van een aangesloten bedrijf geen aanspraak kunt maken op een vergoeding.

    Toekenning Thuiswinkel Waarborg: Om voor het Thuiswinkel Waarborg in aanmerking te komen, moet een bedrijf zich bezighouden met verkoop op afstand aan consumenten in Nederland. Door het indienen van een aanvraag voor het lidmaatschap van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie geeft een bedrijf aan dat het in aanmerking wil komen voor het Thuiswinkel Waarborg. Tijdens de toelatingsprocedure wordt gecontroleerd of het bedrijf voldoet aan de Nederlandse wet- en regelgeving en de gedragsregels voor verkoop op afstand.

    Kijk voor meer informatie op de website van Thuiswinkel: www.thuiswinkel.org

    Je kunt met je klacht of geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). We verwijzen je hiervoor naar de volgende pagina: https://ec.europa.eu/consumers/odr

    Thuiswinkel.org - Juwelier It’s Beautiful is officieel lid van Thuiswinkel.

    Klachten

    Als je een klacht hebt over het product dat je hebt gekocht of over onze service, vragen we je dit zo snel mogelijk te melden. Je kunt hierover een mail sturen naar info@its-beautiful.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Binnen 1 werkdag laten we je weten hoe we de klacht afhandelen. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via +31 (0)529467576. Ben je het niet eens met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

    Niet goed, geld terug
    Bij juwelier It’s Beautiful heb je de mogelijkheid om je geld terug te krijgen wanneer je aankoop tegenvalt of als de bestelling om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoet. Retourneren werkt als volgt: Wanneer je een product dat je via juwelier It’s Beautiful hebt gekocht wilt retourneren, kun je deze retourzending binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product aanmelden via e-mail. Juwelier It’s Beautiful is dan op de hoogte van je retourzending. Vervolgens heb je 14 kalenderdagen om de retourzending daadwerkelijk naar ons toe te sturen. Je ontvangt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na herroeping, het door jou betaalde aankoopbedrag terug op je rekening. Als je voor Klarna (achteraf betalen) hebt gekozen als betaalmethode, zullen we de openstaande Klarna-factuur binnen 14 kalenderdagen annuleren.

    Als juwelier It’s Beautiful verzendkosten in rekening heeft gebracht omdat je bestelling lager was dan €50,00, dan ontvang je deze verzendkosten ook terug. Kies je ervoor om je bestelling te laten versturen als brievenbuspakje of aangetekende verzending, zelfs al is deze lager dan €50,00, dan ontvang je bij een volledige retourzending alsnog €2,99 verzendkosten retour. Als juwelier It’s Beautiful geen verzendkosten in rekening heeft gebracht, ontvang je ook geen verzendkosten retour. Kies je zelf voor een duurdere verzending en is je bestelling boven de €50,00, dan zal juwelier It’s Beautiful geen verzendkosten vergoeden bij een (volledige) retourzending.

    Voor meer informatie over onze retourvoorwaarden en de beste methoden verwijzen we je graag naar onze retourpagina.

    contact

    Heb je vragen of hulp nodig? Neem contact met ons op via de app.

    Stuur een appje

    Gevestigd in Ommen

    Sieraden, horloges, cadeaus en veel meer bij de juwelier in Ommen!

    Welkom bij Juwelier It’s Beautiful, één van de grootste online juweliers van Nederland! Wij zijn gevestigd in de uitnodigende Cadeauwinkel Ommen, aan de Varsenerstraat 4, 7731 DC in de gezellige stad Ommen in ’t mooie oosten van Nederland.

    • info@its-beautiful.nl