Garantie
Wettelijke Garantie bij Juwelier It’s Beautiful
Bij Juwelier It’s Beautiful geldt voor alle artikelen de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die je als consument ervan mag hebben. Naast de wettelijke garantie kan er ook een fabrieksgarantie van toepassing zijn. Deze fabrieksgarantie, de onderstaande garantievoorwaarden, en de garantietermijnen die elders op onze website vermeld staan, doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Op elk product dat je bij ons aanschaft, heb je garantie op productie- en fabricagefouten. Juwelier It’s Beautiful volgt de officiële garantietermijnen die zijn vastgesteld door leveranciers, importeurs, en fabrikanten. Reparaties die binnen deze garantietermijnen nodig zijn, worden uitgevoerd door de toeleveranciers van Juwelier It’s Beautiful.
Als een product dat je bij Juwelier It’s Beautiful hebt gekocht binnen de gestelde garantietermijn een defect vertoont, kun je altijd bij ons terecht om het probleem op te lossen. Wij vinden dat elk sieraad en horloge foutloos moet zijn, zodat je er langdurig plezier van hebt. Je kunt je aankoop op elk moment naar ons opsturen voor garantie; wij zorgen voor een passende oplossing.
De garantie op je aankoop is doorgaans internationaal van toepassing, maar zeker nationaal. Dit betekent dat je bij elke juwelier in het land terecht kunt met je sieraden of horloges. Wij raden echter aan dit alleen te doen bij een erkende merkdealer van het merk sieraad of horloge dat je bij ons hebt gekocht. Mocht je twijfelen, dan adviseren wij je hier graag over.
- Juwelier It’s Beautiful geeft garantie op de aangekochte artikelen. Deze garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging.
- Wij geven geen garantie op verloren items, cz steentjes, diamantjes en leren onderdelen.
- De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Juwelier It’s Beautiful
- Heb je een verkeerd product ontvangen of een product dat gebreken vertoont, dan verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@itsbeautiful.nl
- De retour gezonden artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.
- Lees voor meer info: Algemene voorwaarden.
- Print het onderstaand formulier uit voor retourzendingen/garantie.
Download het formulier.
Klik hier als u Acrobat Reader wilt downloaden.It’s beautiful
T.a.v. Klantenservice/Garantie
Varsenerstraat 4
7731 DC Ommen
Oorbellen:
- Emaille valt bij normaal gebruik onder de garantie.
- Garantie wordt ook verleend indien een oorbel kapot, maar in de originele ongeopende sealverpakking, degelijk verpakt, wordt geretourneerd.
- Bij twijfel kun je altijd per e-mail contact opnemen over de garantie van de aan jou geleverde oorbellen.
Uitzondering en aanvulling op garantie bij oorbellen:
- Bij schade aan oorbellen waarvan de sealverpakking is geopend, verzoeken wij je om per e-mail contact met ons op te nemen.
Horloges:
- De garantieperiode van onze producten lopen van 12 tot 24 maanden.
- Dit is per productgroep verschillend, de garantie periode staat vermeld bij de product omschrijving.
Uitgesloten van de garantie bij horloges:
- Horloge-banden
- Gebroken glas
- Kroon/ Schroef (let er altijd op dat uw schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen)
- Lege batterij (tot 3 mnd na aankoop valt het wel onder de garantie)
- Schade ontstaan door stoten en/of onjuist gebruik